Kom og vær på menighedsweekend

Tilmeld dig via tilmeldingsformularen her og derefter skal du overføre betalingen via MobilePay til: 73 800

Du får en bekræftelsesmail, når tilmeldingen er nået frem. Når betalingen er modtaget, er du er tilmeldt.

Hvis det ikke er hele familien, der vælger vegetarisk/ikke vegetarisk, så skriv i kommentarfeltet hvor mange der skal have hvad.

Ønsker vegetarisk mad janej
    Må vi tage billeder af jer på weekenden og bruge som reportage fra weekenden på digitale og trykte medier janej

Suomivej 5
    1927 Frederiksberg C

Gudstjenester

Lørdag kl. 15

Bliv en del af fællesskabet

Cafékirken er en del af Syvende Dags Adventistkirken, en verdensomspændende kirke med over 20 milioner medlemmer.
    Find ud af meget mere om Adventistkirken i Danmark ved at følge de tre ikoner nedenfor.

“Bed, så skal der gives jer, søg, så skal i finde, bank på, så skal der lukkes op for jer.”

KOM MED TIL VORES NÆSTE GUDSTJENESTE