Kirkesalen
Vores kirkesal ligner ikke en almindelig kirkesal. Der er ingen bænke, og der er ikke noget alter. I stedet sidder vi rundt om små caféborde, der giver en dejlig afslappet stemning. I den ene ende af lokalet har vi indrettet et hjørne til børnene med legetøj, blyanter og papir, bamser og mange andre ting, som børnene kan hygge sig med under gudstjenesten.

Børnelokalerne
Børnelokalerne ligger i kirkens første sal. Her er ikke meget plads men rigtig hyggeligt at være. I børnelokalerne er der et specielt program for børnene under gudstjenesten.

Puslerum
Hvis du skal pusle om dit barn, så er der god plads til jer i stueetagens store toilet.

Køkken
I stueetagen har vi et fuldt udrustet køkken, hvor der kan forberedes mad til fællesspisninger eller andre arrangementer.

Mødesal
I fælleslokalet i stuen er der plads til cirka 30 mennesker. Her kan man have møder, fællesspisning, undervisning og mange andre aktiviteter.

Stuen
På første etage ved den store trappe, findes der et lille mødelokale. Her er der plads til, at små grupper op til 10 personer kan mødes.

Kørestolsbrugere og gangbesværede
Cafékirken har gode forhold for kørestolsbrugere og gangbesværede. Bygningen er udstyret med en elevator, der tager én direkte op til kirkesalens forhal, og i stueetagen er der et stort handicaptoilet. Da vi bruger stole og ikke bænke, er det nemt at lave plads til en kørestol inde i salen, så det er ikke nødvendigt at kontakte os i forvejen.

Parkering
Der kan nogle gange blive lidt trangt på parkeringspladserne lige ved kirken, men man kan oftest finde en ledig plads på nogle af sidevejene. Der er gratis parkering i 2 timer, men parkeringsapp skal aktiveres.

Ser vi dig på lørdag?